duminică, 24 iulie 2011

Epilat si Euxin

Spuneam undeva, candva despre mine ca atunci cand imi este lene sau nu am bani, timp sau chef sa ma epilez, ma rad.
Deci sunt rasista.

Oh, dar am momente cand pur si simplu ma topesc ca o panza dupa un vin bun.
Deci sunt si sovina.

Am trait si o vreme cand melodia asta mi-a fost rugaciunea mea de toata ziua.
Deci asta e, pot spune ca sunt natkingonalista.

Urasc cojile de seminte scuipate la intamplare!
Deci da, sunt antiseminta.

Dar iubesc plaja si soarele si marea si “sex on the beach”.
Deci sunt o bicioasa.

Xenofoba nu sunt, ca nu m-a deranjat Xena niciodata. Ba dimpotriva, chiar mi-e drag acest personaj. Mai degraba as zice ca-s xenofila, din acest punct de vedere.

Si faptul ca imi incep anul cu Ianuarie si il inchei cu Decembrie, iar Saptamana o incep cu Luni si o inchei cu Duminica, ma face sa fiu o extremista. Particularitatea acestui articol de autor consta in faptul ca ziua de joi o las pentru Vama Veche, un loc pe unde doar am trecut, spre deosebire de alte 21 de plaje din lumea asta mare, unde am simtit ca traiesc.
Trei papuci :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu