joi, 21 iulie 2011

Eviscera

Ultimii ani din viata mea de pana acum mi i-am petrecut incercand sa elimin din hrana pentru trup si suflet, toate otravurile, toti aditivii alimentari, toate adaosurile, toate E-urile, unele mai metaforice decat altele. Mi-am pierdut acest timp, fara a realiza ca otrava e in capul meu, ca eu sunt capul rautatilor: ani irositi, animozitate, animal, anihilare, ani lumina, la anul si la multi ani, un fel de la pastele cailor.
Si toate acestea fiindca m-am incapatanat sa nu ma consider ca fiind  urmasa a Evei, femeia care, daca ar fi avut un Evantai, ar fi reusit sa atraga asupra sa privirile barbatului ei si altfel, nu numai servindu-i mar, compot de mere, placinta cu mere sau strudel, ca o trece dragostea prin stomac, dar invariabil are unul si acelasi sfarsit. Asa cum Eva a sfarsit prin a fi Evacuata dintre elitele edenice. 
Si nici de teapa tinerei EBA, uncenica Elenei n-am fost, ca sa ma sui pe tocuri, pana haaaat, in Parlamentul European. Vai si amar de capul meu!
Asa imi trebuie daca m-am crezut vreo Arwen, crezand ca o simpla initiala face din mine o Elfa. Pai ce, eu am fata de fata solistului de la Aerosmith? Fata si talentul ei? Doamne fereste! Pai numai Eowyn a reusit sa-l ucida pe Nazgul, ca doar exista fapte, actiuni si oameni pe care numai Femeia le poate infaptui.
Asa ca am purces la o autopsie, un simplu seppuku fiindu-mi insuficient. M-am intors pe dos: am scos din mine tot, am sortat, am setat, am selectat, am eliminat dupa modelul unei defragmentari. Restul l-am dat la Caini.
Ham, ham…un fel de sunca de Praga :)
Eeeeeeeee, alta poveste era daca in loc de ham, ham, ar fi fost bow wow :). Diferenta este una ca de la cer la pamant , ca de la un trandafir la calbasi…tot un carnat, chiar daca unul fonetic. Ca doar esenta face diferenta.
Ese ca (noul asa), incepand de azi, m-am hotarat sa ma schimb in Eni :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu