vineri, 8 iulie 2011

Evolutie

Mult timp am crezut in povestea Cyndiei Lauper, aceea cu “one for me and two for you”, aplicand-o dupa modelul “o palma pe obrazul meu, doua palme pe obrajii tai”.
Dar nu stiu ce karma am mai avut si eu, ca eu nu prea am primit palme de la viata, ci viata m-a rasfatat de nu mai puteam s-o duc: ea mie un mar, eu ei doua, ea mie o para, eu ei doua, ea mie un bujor in obrajor, eu ei doi, ea mie fraga buzelor, eu ei, fragi si afine si mure si tot asa. Pana cand, apasata de greutatea revelatiei conform careia “viata” este de fapt, “un viet”, am rupt-o la fuga si pana n-am ajuns pe platoul douamii unde sa-mi urlu dezamagirea, nu m-am oprit: “poooooveeeesteeaaaa aaastaaa eeeee uuun bluuuuff!” Chiar asa, ca Forrest Gump. Nu de alta, dar ajunsesem in sapa de lemn cu toti escrocii ei sentimentali.


  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu