duminică, 10 iulie 2011

Exuberant


Dupa nu stiu cat timp, in dimineata asta am intins pe o generoasa felie de paine un strat generos de unt, deasupra caruia am asternut un altul, la fel de generos de dulceata de fragi. Mi-am preparat un ceai verde in care am scaldat si cateva frunze de menta.
L-am imbogatit cu un varf de miere, atat cat sa fie numai bun de baut, pe gustul meu.
Savurez sanvisul si ceaiul si mi-l amintesc pe Michael, in interpretarea lui John Travolta, pe cand isi ascundea aripile sub balonzaid:
"Tineti minte! Indiferent de ce vi se spune, niciodata nu este suficient zahar!"
Crant, mi-am infipt dintii in dulce si generos, si zbang,  mi s-a aprins beculetul: ce doamne iarta-ma de gust ar avea ciorba de potroace cu o tona de zahar in ea?!
Dau fuga, schimb canalul pe Discovery, unde deja celebri realizatori ai emisiunii, incercau sa desfiinteze mitul cu si despre sarea in bucate.
N-au reusit. Sarea si piperul vietii nu pot fi inlocuite de dulce excesiv. Ce-i al lor, e pus deoparte.

2 comentarii: