10:41



Blatul meu din bucatarie, masa mea de lucru, este ca un camp de lupta. Cate razboaie, cate lupte, cate batalii, cruciade, confruntari, dueluri...
Nu mi-a placut niciodata sa gatesc. Am urat bucatareala. Desi iubesc sa mananc, urasc sa ma pun in slujba mancarii. Citeam intr-o rosie ca daca Lenin ar fi instaurat dictatura dragostei, alta ar fi fost situatia. Scriam cu lama cutitului pe castravete ca imi vine sa-l contrazic pe scriitor, fiindca fusese deja instaurata aceasta dictatura a dragostei, iar el ar fi trebuit sa stie adevarul acesta. Citisem despre asta intr-un ardei taiat julien, cate o feliuta pentru fiecare porunca. Scrisesem cate o lacrima pentru fiecare fericire pe care o traisem indeplinindu-le. Dar nu am recunoscut nimic, am pus totul pe seama cepei.
As putea continua asa la nesfarsit, dar cred in canoanele respectului datorat intimitatii salatei.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica