Cuvânt



-Știi că asta este, în fapt, o dovadă de trufie rar întâlnită! Să-i ocolești pe sfinți si să-l invoci in rugăciunea ta pe însuși Dumnezeu, e păcat! imi zise Victor.
-Dacă să mă rog la Dumnezeu pentru românii din toate timpurile si de pretutindeni este dovadă de trufie, atunci îmi asum acest păcat.
-Faci cum vrei, dar să știi ca rugându-te pentru ceilalți, alții decât tu si familia ta, este ca și cum o mamă pasăre și-ar hrăni la nesfărșit puii din cuib, care nu fac altceva decât sa deschidă ciocurile si să ceară de mâncare, veșnic înfometați, argumentă Victor de parcă era unul deja pățit.
- Foamea este cel mai bun bucătar. Asta vor învăța puii, când pasărea mamă își va lua zborul din cuib. Știi cum e, ce naște din pisică, șoareci mănâncă. In definitiv, dacă am greșit ceva, am greșit spunându-i lui Dumnezeu exact ce anume sa facă. Nah, am vorbit omenește cu el. Altfel decât omenește, eu nu știu vorbi. Cu puțină bunăvoință, ar fi putut înțelege din textul meu, că mă rog pentru acasele lor. Dar dacă să-i împrăștie pe tot pamântul înseamnă acasă, asta e :)
Și de parcă nu era suficient, am mai scris pe listuca mea cu nume de români, incă doua: Serafima si Ivan.
-Ție ți s-a urât cu binele! mă dojeni Victor.
-Tocmai, că atunci când iți este mai bine, atunci să-l invoci pe Dumnezeu.
Nu mă întrebați ce a urmat, nu vă voi povesti peripețiile drumului meu ocolit de până acasă, dar va voi spune concluzia la care am ajuns:
Trufie=true+fille, deci nu aveam cum să mă las mâncată de sfinți, clar!

Comentarii

  1. Ai o problema cu intermedierea treaba ce genereaza conflicte. Mergi la un mediator, job proaspat intrat in nomenclator! Ah, si asta tot intermediar este!

    RăspundețiȘtergere
  2. PS. imi place mult mai mult Antetul asta. E mult mai Ani decat precedentul.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica