Navigator

Îmi  lepădasem, una câte una, toate piesele în care mă înfășasem, toate scutecele ce-mi fuseseră acoperământ, toate măștile pe care le purtasem, toată mascara. Totul până la cele doua piese definitorii pentru nuditatea mea. M-am facut una cu solul, ignorând faptul că de acolo, din înaltul său, Soarele pândea o astfel de cădere în abandon, aidoma braconierului prea laș pentru a-și depăși formația de capcană.
Am închis ochii și mi-am redus la zero toate celelalte simțuri. A fost un exercițiu de adormire a afarelui meu și de deșteptare a dinăuntrului. M-am speriat de ceea ce am văzut! Pulsația, vibrația, tremurul, zvâcul, impulsul…toate cicatrici cu textură de dans, de vers, de monolog, de dialog, de bătălii, lupte și războaie din sufletul meu.
"Ai păcătuit atunci când i-ai făcut pe toti ceilalti să dispară, luând asupra ta intreaga vină! Genul asta de ....
Ba nu! A fost un fapt de iertare absolută. Toți ceilalți existau doar ca proiecții ale gândului meu că tot răul de la ei mi s-a tras. De aceea tot ce-mi rămăsese de facut ca să mă mântuiesc, imediat dupa ce i-am eliberat pe ei, a fost să mă iert pe mine. Îmi părea ceva într-atat de greu, încât atingea limita imposibilului dincolo de care, cu doar prețul unui pas, totul devenea ușor. Și l-am facut. Dacă accepți un astfel de înteles atribuit facerii. M-am împăcat cu mine însămi și apoi m-am desparțit. De cea ce-am fost și nu mai sunt și sunt de parca n-aș fi fost."
...soarele mă cerceta punct cu punct, milimetru cu milimetru, încercând să găseasca măcar un por deschis prin care să mă pătrundă cu scopul de a-mi fura dinăuntrul ca pe o ultima piesa de puzzle necesară desavarsirii sale, cand am ales să mă întorc cu fața spre pământ.

Comentarii

  1. Detectez un puternic caracter ani mesianic in postările tale. Ți-ai inodat broboada greșit sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu, poate ca vei înțelege sau poate ca nu vei înțelege, poate că vei crede sau poate că nu vei crede, dar textul de mai sus este povestea, de fapt relatarea, unei trăiri.
    Eram pe plajă :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie